Mijn hobby's

Mijn hobby's

dinsdag 31 maart 2009



Ding 18: Catalogiseer je boekenkast.

Ik heb via 23 dingen wat boeken toegevoegd. Thuis heb ik voornamelijk informatieve boeken over de meest uiteenlopende onderwerpen. Mijn interesse is erg breed. Ik weet graag overal iets van. Daarbij heb ik veel verschillende hobby's en wil ook graag van alles doen, leren en maken. Ik probeer dan ook veel dingen uit.

Ook uit romans leer ik ook graag iets. Ik lees graag waargebeurde verhalen, en historische romans die mij in een ander land, een andere tijdssone, cultuur en sfeer brengen. Ik kan mijzelf daar helemaal in verliezen.

Ik koop zelden boeken, want ja alles is in de bieb te krijgen of aan te vragen.

Een paar toppers; De aardkinderen van Jean M.Auel, De Vliegeraar, Duizend Schitterende zonnen van Khaled Hosseini, Sneeuwklokjes op de steppe, de Wilde Orchidee van Kate Furnivall, Vergelegen van L.Lokko.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten