Mijn hobby's

Mijn hobby's

vrijdag 17 april 2009


Ding 23, Evalueren
Het laatste ding!

"Tijd is een slechte raadgever" en "Haastige spoed is zelden goed".

Dat is wat me parten heeft gespeeld tijdens deze cursus. Je gaat er een uurtje voor zitten, maar het wordt al snel meer.
Wat hebben we veel gezien en gedaan. In het begin had ik geen pen en papier bij de hand met gevolg dat ik niet meer wist waar en wat ik had gezien/gelezen, en hoe het allemaal moest. Maar met tips en behulp van collega's kom je er altijd uit. Netvibes, RSS, Delicious, Flickr, LibraryThing, Youtupe enz. enz.
Voor de bilbiotheek zijn er talloze mogelijkheden, en ik laat het graag aan de deskundigen over om te bepalen wat wel en niet geschikt is.
Alles is niet blijven hangen, maar ik weet nu waar het over gaat, en zal er vast nog het een en ander mee doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten