Mijn hobby's

Mijn hobby's

dinsdag 13 november 2012

Ding 26. Privacy en veiligheid

Op Google levert mijn naam maar een paar hits op gelukkig.
Bij de bibliotheek wordt ik in verband gebracht met mijn hobby strovlechten. Ik heb dat eens in de Bildtse vitrine tentoongesteld.

En er is een site die mijn stamboom toont. Hoe en wie dat erop zet is mij niet duidelijk.
Op de site van de Muziekvereninging "Oranje"is mijn naam ook te vinden.

Niet erg schokkende dingen, en ik ben dan ook heel voorzichtig met het achterlaten van gegevens.

De meeste Nederlanders denken dat onze privacy niet is gewaarborgd.
Ik blijf dus goed opletten.

1 opmerking:

  1. Ja, zo kom je jezelf toch nog op internet tegen op een manier die je niet had bedacht, je stamboom. Heeft vast één van je familieleden erop gezet.
    Soms wel even schrikken he, als je de artikelen leest die bij dit ding horen. Maar heel goed om hier over na te denken en vooral bij na te denken!
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen