Mijn hobby's

Mijn hobby's

maandag 24 december 2012

Ding 29: Mobiel Internet "Persoonlijk".


De eerste mobiele telefoons waren groot. Later werden die steeds kleiner, en onze kinderen lachten zich slap dat wij ooit met zo'n groot ding in de zak hadden gelopen.



Op dit moment zijn de smartphones bijna net zo groot. Alleen zijn de mogelijkheden 100 malen groter.
Zelf heb ik geen smartphone, en ik mis het ook niet.Ik gebruik mijn laptop en die sluit af als ik klaar ben!!!

Een smartphone heb je altijd bij de hand, en over het algemeen wordt het er niet socialer op. Internetten, mails checken, spelletjes doen enz., meestal in het bijzijn van andere mensen.
Werd er in het verleden al geklaagd dat er om je heen zoveel gebeld werd, nu is het dubbel zo erg geworden.

En natuurlijk is het hartstikke handig, en al die Apps zijn zo leuk maar.....????.
Tot nu toe ben ik tevreden zonder.

1 opmerking:

  1. Heb je nog wat linkjes op de site aangeklikt?
    Je hebt gelijk: alles heeft zo z'n voor- en nadelen. Misschien als je een smartphone zou hebben zat deze in een mum van tijd ook aan jouw hand vastgekleefd... Maar volgens mij heb jij heel andere hobby's! Net weer even de foto's bovenaan je blog goed bekeken: prachtig, crea bea hoor!
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen