Mijn hobby's

Mijn hobby's

maandag 24 december 2012

Ding 30, Google book en e-books

Zoeken via Google books is net zoiets als zoeken in Bicat.
Ik heb gezocht op strovlechten en vilten.
Je krijgt dan wel hele aparte links.

Google e-books: Link werkt niet. Ik heb het wel even bekeken.
Interessant, op tablet, laptop, en smartphone je boek lezen.

Gooreader heb ik niet geïnstalleerd, mijn laptop zit al zo vol

Ik lees liever een "echt" boek. Een e-reader is leuk voor op vakantie, ik heb altijd veel boeken mee, en dan kun je dat gewicht weer omzetten in kleren! Ook belangrijk.
Ook als je veel reist is een e-reader handig.

.

1 opmerking:

  1. Inderdaad, niet alle links werken, erg vervelend. Ik zie jou nog wel eens met een e-reader op vakantie gaan als ik dit zo lees. Je kunt altijd eens een exemplaar van de bieb gaan testen tijdens een vakantie...
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen