Mijn hobby's

Mijn hobby's

zaterdag 29 december 2012

Twitter



Soms denk ik: Om bij te blijven zou ik toch ook eens moeten "twitteren".
Maar om nu alle "zin en onzin" aan andere mensen te vertellen lokt mij helemaal niet.
Daarbij kost het heel veel tijd, en die besteed ik liever aan mijn hobby's, daar krijg ik energie van.
Ik weet ook liever niet alle vervelende opmerkingen die sommige mensen op twitter plaatsen, en ken in mijn omgeving ook niet veel mensen die "Twitteren".
Ik heb dus geen account aangemaakt.
Het "twitter vogeltje" is trouwens wel heel schattig.

1 opmerking:

  1. Ja daar heb je gelijk in, it is in skattich fûgeltsje!
    Ieder z'n ding, je hebt even gekeken hoe het werkt, misschien ook wat tweets bekeken? In ieder geval even aan geroken, daar gaat het om.
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen