Mijn hobby's

Mijn hobby's

zaterdag 29 december 2012

Ding 31: Mash-ups.

Ik had nog nooit van de term mash-ups gehoord.
Het is interessant om te weten hoe alle info op internet worden samengevoegd.
Ik heb alle links bekeken, maar kreeg ook vaak de melding "fout op pagina"
Google maps gebruik ik geregeld, en sites waarop je de prijs van producten kunt vergelijken, zoals Vergelijk.nl en Kieskeurig.nl, komen op dezelfde manier tot stand.
De "haiku"gedichten vindt ik mooi."
"Amersfoort op de kaart"stuur ik naar mijn zwager.Hij woont daar en heeft vaak exposities van foto's. Misschien kan hij iets toevoegen.

1 opmerking:

  1. Kijk, zo kom je nog eens iets te weten. En blijk je bepaalde toepassing al lang te gebruiken zonder dat je dit bewust deed. Links die niet werken zijn een ergernis, sorry, niet alles in deze cursus is door de landelijke maker van de site bijgewerkt.
    Leuk om te lezen dat je 'nieuwsgierige' dingen tegenkwam.
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen